Το Θεματικό STEAM Δ.ΙΕΚ Αιγάλεω φιλοξένησε την 3η συνάντηση του «Mobiliteach Sectoral – In depth specialization of VET teachers»

3η συνάντηση Mobiliteach Sectoral – Σε βάθος εξειδίκευση των εκπαιδευτών ΕΕΚ

Το Θεματικό STEAM Δ.ΙΕΚ Αιγάλεω φιλοξένησε την «3η συνάντηση» του «Mobiliteach Sectoral – In depth specialization of VET teachers» (Mobiliteach Sectoral – Σε βάθος εξειδίκευση των εκπαιδευτών ΕΕΚ», στις 15-18 Νοεμβρίου 2021.

Κατά τη διάρκεια τεσσάρων ημερών, οι εκπαιδευτές και το διοικητικό προσωπικό από τον τομέα φιλοξενίας της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης της Ιταλίας, Πορτογαλίας, Γερμανίας, Αλβανίας και Ελλάδας, συνεργάστηκαν με στόχο να συλλάβουν ιδέες και να ανακαλύψουν και να σχεδιάσουν νέες στρατηγικές για τη βελτίωση της ποιότητας της προσφερόμενης κατάρτισης και των μεθοδολογιών διδασκαλίας τους.

Ένα ευρύ φάσμα δραστηριοτήτων επέτρεψε στους συμμετέχοντες να διερευνήσουν σε βάθος τις προκλήσεις και τις ευκαιρίες σε αυτόν τον τομέα καθώς και να σχεδιάσουν νέες προσεγγίσεις για την προσαρμογή των προγραμμάτων κατάρτισης στις ανάγκες της αγοράς και την απελευθέρωση των δυνατοτήτων των μαθητών τους. Συνοπτικά, οι συνεδρίες εργασίας περιλάμβαναν:

  • Ανταλλαγή καλών πρακτικών και εργαστηρίων, αφιερωμένων στον τρόπο ενσωμάτωσης του STEAM στα προγράμματα σπουδών των σπουδαστών με ιδιαίτερη έμφαση στον Τουρισμό, τη διαχείριση ξενοδοχείων και την επεξεργασία τροφίμων, μεταξύ άλλων.
  • Εργαστήρια πρακτικής εφαρμογής του Industry 4.0 στη Φιλοξενία.
  • Εργαστήρια και τρόπος χρήσης του STEAM στην επεξεργασία τροφίμων για άτομα με ιδιαίτερες ανάγκες.

Το κεντρικό θέμα είχε ως στόχο να παρέχει σημαντικές γνώσεις για το μέλλον αυτών των τομέων.

Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, δόθηκε ιδιαίτερη προσοχή στην ανάπτυξη των βασικών ικανοτήτων και δεξιοτήτων του 21ου αιώνα. Λαμβάνοντας υπόψη ότι σήμερα η πρακτική άσκηση στο εξωτερικό αποτελεί την πιο αποτελεσματική ευκαιρία για την ανάπτυξή τους, οι συμμετέχοντες έλαβαν μέρος σε βιωματικές δραστηριότητες στις οποίες αντιλήφθηκαν πώς είναι να ζεις στο εξωτερικό ως ασκούμενος, ώστε να μπορέσουν να ενισχύσουν την προσωπική ανάπτυξη των σπουδαστών τους.